0
Мій кошик
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Как растут бренды. О чем не знают маркетологи. Брендон Шарп

В наявності
Артикул: 1311330495
250 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Опис

Наукові висновки про те, чому люди купують і як ростуть бренди, засновані на десятирічних дослідженнях поведінки реальних покупців. Маркетинг - діяльність творча, в чомусь схожа з архітектурою: фахівці в розробці будівель створюють шедеври на зразок Тадж-Махала або будівлі Сіднейської опери, але політ їхньої творчої думки обмежений жорсткими рамками фізичних законів. Архітектори повинні проектувати споруди, що не розваляться під дією власної ваги або від легкого вітерця; вони не можуть дозволити собі знехтувати законом всесвітнього тяжіння або сподіватися на те, що спланована ними будівля буде під силу законам фізики. Маркетологи, навіть з числа визнаних авторитетів, люблять говорити, що в сфері їхньої діяльності не може бути ніяких законів. Дослідження ж показали, що подібне твердження - не що інше, як дурниця. Це безпідставна омана заважає академічним дослідникам виявляти закономірності в купівельному поводженні і в результатах впливу маркетингу. До того ж завдяки цій ідеї маркетологи задовольняються планами роботи типу «і так зійде». Уявіть тільки, що було б, якби архітектори взялися проектувати за таким же принципом («А давайте будувати з цукрової вати!» або «А що якщо додати ще 68 поверхів?»). Байрон Шарп і його колеги проаналізували результати багаторічних досліджень, вивели ряд законів і проілюстрували їх прикладами з практики різних компаній.

Количество страниц 266
Язык издания Русский
Состояние Новое
Тип поверхности бумаги Матовая
Вид переплета Мягкий
Тематика Маркетинг
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Нова пошта (за тарифами перевізника). Замовлення від 3000 тис. грн відправляються за рахунок продавця. Оплата: передплата

Укрпошта (за тарифами перевізника). Замовлення від 3000 тис. відправляються за рахунок продавця. Оплата: передплата.

Кур'єрська: здійснюється поштовими операторами( Нова Пошта, Укрпошта).

 

  • Оплата карткою

Інтернет-магазин здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів".

Стоки повернення і обміну 

Повернення та обмін можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленністю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.і.;

- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;

- збережені всі ярлики і маркування;

- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Вгору