0
Мій кошик
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Повне занурення. Як плавати краще, швидше та легше. Террі Лафлін, Джон Девлз

В наявності
Артикул: 1146265871
180 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Опис

«Як риба у воді» — тепер це про вас. Люди, які освоїли методику Террі Лафліна Total Immersion, здатні плавати невтомно годинами, отримуючи насолоду від кожного свого руху.

У цій книзі ви знайдете пояснення та вправи, які крок за кроком приведуть вас до гарної техніки, від якої, за словами автора, залежить 70 відсотків результату в плаванні. Ця книга необхідна всім, хто хоче навчитися плавати вільно та правильно, а особливо тим, хто готується до змагань на довгі та наддовгі дистанції.

Тип поверхности бумаги Матовая
Вид переплета Мягкий
Тематика Спорт
Количество страниц 208
Язык издания Русский
Тип полиграфической бумаги Офсетная
Состояние Новое
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Нова пошта (за тарифами перевізника). Замовлення від 3000 тис. грн відправляються за рахунок продавця. Оплата: передплата

Укрпошта (за тарифами перевізника). Замовлення від 3000 тис. відправляються за рахунок продавця. Оплата: передплата.

Кур'єрська: здійснюється поштовими операторами( Нова Пошта, Укрпошта).

 

  • Оплата карткою

Інтернет-магазин здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів".

Стоки повернення і обміну 

Повернення та обмін можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленністю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.і.;

- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;

- збережені всі ярлики і маркування;

- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Вгору