0
Мій кошик
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Психологія переконання. 50 доведених способів бути переконливими. Роберт Чалдвіні, Ноа Гольдштейн

В наявності
Артикул: 1418031518
200 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Опис

Ця книга розповість про психологічні прийоми, використання яких допоможе вам на роботі та в спілкуванні з близькими людьми. Автори цієї книги стверджують, що будь-яка людина, вивчаючи стратегії переконання з наукового погляду, стане в рази ефективнішим спілкуватися, а також навчиться чесно, етично та правильно вибудовувати ставлення з іншими людьми. Саме наукова основа дає нам змогу, змінивши зовсім небагато, отримати дивовижні результати в зони ефективного спілкування і влияния на людей.

Ви дізнаєтеся:

  • як, змінивши всього кілька слів у рекламі, можна неабияк підвищити її ефективність;
  • яка фраза в листі приверне увагу та забезпечить вам обов'язкову відповідь;
  • , як впливають на силу переконання настрій, зовнішній вигляд і навіть звучання імені.

А ще ви дізнаєтеся, що саме змушує людей погоджуватися з вами.

Тип поверхности бумаги Матовая
Вид переплета Мягкий
Тематика Психология
Количество страниц 214 шт
Язык издания Русский
Тип полиграфической бумаги Офсетная
Состояние Новое
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Нова пошта (за тарифами перевізника). Замовлення від 3000 тис. грн відправляються за рахунок продавця. Оплата: передплата

Укрпошта (за тарифами перевізника). Замовлення від 3000 тис. відправляються за рахунок продавця. Оплата: передплата.

Кур'єрська: здійснюється поштовими операторами( Нова Пошта, Укрпошта).

 

  • Оплата карткою

Інтернет-магазин здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів".

Стоки повернення і обміну 

Повернення та обмін можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленністю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.і.;

- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;

- збережені всі ярлики і маркування;

- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Вгору